marjanklokdeel2.reismee.nl

2e week, vamos a la playa!

Na wederom weer een heel voorspoedige busrit kom ik in de ochtend aan in Mar del Plata, het Zandvoort van Argentinië. In het hostel heb ik een vierpersoonskamer helemaal voor mezelf. Ook wel even lekker voor een keer. Ik wandel die dag langs de stranden in een warm zonnetje richting de haven. Het is druk op de stranden, want het is nu een lang weekend in Argentinië. Helaas begint het aan het einde van de dag te regenen. De stranden stromen leeg. Zeiknat rijd ik per bus weer terug naar het hostel.´s Avonds zie ik voor een restaurant een hele rij met mensen staan wachten. Schijnt een bekend en goed restaurant te zijn. Maar ik sla die lekker even over. Heb ik 1 keer gedaan in Barcelona, wachten in een rij voor een restaurant. Ben nu niet zo gek meer als toen.

De volgende dag is het lekker afgekoeld. In een zonnetje met 20 graden probeer ik wat bij te kleuren. Van het boottochtje van de walvissentoer heb ik al een lekker gezonde kleur in mijn gezicht gekregen. Ik zwem zelfs even in de zee hier. Maar daar is het toch net iets te fris voor eigenlijk. Aan het einde van de middag vertrek ik in een volgeladen bus terug naar Buenos Aires. Om 23.30 uur stap ik mijn vertrouwde hostel in BA weer binnen, ik ben weer ´thuis´. Op de Turkse Ahmet na zijn er nu weer allemaal andere mensen. Ja zo gaat dat, mensen komen en mensen gaan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!