marjanklokdeel2.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog Deel 2!

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, terug van weg geweest. Sommigen van jullie zullen wel verrast opkijken. Gaat ze nu alweer weg? En ze is net terug! Tja, wat zal ik zeggen. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en ik was al een tijdje onrustig. Dus 2 weken geleden keek ik toch even op het internet naarvliegtickets en prompt stond daar een vlucht voor een heel scherpe prijs. Mmm, toch maar even een nachtje laten bezinken..en de volgende dag meteen de optie verzilverd. (ja het kan ook snel

Wink
)

Maar het valt dit keer mee hoor. Ik ga voor 2 maanden terug naar Chili en Argentinië om daar op mijn gemakkie het noordelijke gedeelte te ontdekken. Ik vertrek aanstaande woensdag al en kom op 16 april weer terug. En omdatvelen van julliezo enthousiast reageerden op mijnvorige weblog,heb ik nueen 2ede lucht ingeschoten: www.marjanklokdeel2.reismee.nl

En dus is dit weer dé plaats om op de hoogte te blijven van al mijn avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zullen jullie hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weten jullie altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken kun je vindenin het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Saludos,

Marjan

Reacties

Reacties

Karin Schilder

Hai Marjan,

Nou, ik voel me vereerd dat ik de eerste mag zijn om op je site een reactie te plaatsen. Toen ik je mail las, ben ik meteen hier gaan kijken, want ik was inderdaad verbaasd om te lezen dat je weer weg ging. En sterker nog: dat je op het moment dat ik de mail las, al weg was.

Dus jij gaat de komende tijd de rest bekijken van de landen waar je al bent geweest? Ga je dat nu in het vervolg vaker doen? Haha, op die manier heb je wel steeds een goed excuus.

Nou, ik wens je uiteraard veel plezier en geluk toe, en doe de groeten aan de Chilenen en de Argentijnen.

Groeten, Karin

michael crielaard

marjan, heel tof dat je weer weg gaat. We hopen dat je een leuke tijd hebt, we zien elkaar weer in april. Ik hoop dat je voor je zelf daarna wel meer rust in je krijgt. Anders moet je maar elk jaar weggaan, is ook een leuke manier van leven. Heel veel succes en geluk. Fam. Crielaard.

''Tante'' Margriet

Hallo Marjan,
Het was een verrassing toen ik van je moeder hoorde dat je weer ging reizen. Ik ga je via je reislog volgen de komende maanden. Peter heeft net de mail aan mij doorgestuurd.
Veel plezier en tot in de lente!
Groetjes
''Tante'' Margriet

Veronique

Meisie, ik wens je opnieuw een fantastisch avontuur toe! En dit keer kan ik jou eindelijk ook per blog volgen. Super! Heb vernomen dat Argentinië ook wel eens silicone valley genoemd wordt...ra ra ra waarom... Je komt er wellicht wel achter. Ben alvast benieuwd naar je verhalen. Go with the flow and smile!

Cyril

Have fun maar weer! Leuk om je avonturen weer te lezen. Ciao!

Corina

Hoi Marjan,

Leuk te lezen dat je weer op reis bent! Gaan we straks weer in Amsterdam afspreken om je verhalen te horen!!!??? Lijkt me leuk.

Groetjes van Corina

Joanne

Wat, 28 graden????? Ik ben niet jaloers hoor......
Leuk om weer eens te kunnen genieten van je verhalen en foto's. Jij gaat 2 maanden lang door Chili en Argentinië reizen en Linda geniet nu ook al van haar 2 maanden durende reis door Nieuw Zeeland en Autstralië. Genoeg verhalen voor mij de komende tijd!

Annemarieke

Ha Marjan,
wat onzettend leuk dit. Ik had geen idee dat je mijn uitnodiging van hyves vanaf de andere kant accepteerde. Ik wens je veel reisplezier, geniet er maar van.

Groetjes,
Annemarieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!