marjanklokdeel2.reismee.nl

Tucuman, in de regen gevallen

De vroegste bus tot nu toe: 06.00 uur. En dat is eigenlijk veel te vroeg voor mij. Maar ja, af en toe komt het zo uit. Doorde prachtig groene vallei van Tafi del Valle kom ik in een regenachtig Tucuman aan. En de hele middag blijft het ook regenen. De eerste echte regendag sinds mijn reis. Nou, kan ik mooi mijnnieuwe regenjasuitproberen, wantik ga toch maar aan de wandel door deze stad. Naruim een uurvind ik het wel genoeg,mijn broekspijpenzijn ondertussen doorweekt, dus ik ga maar weer terug naar mijn hostel. Daar tref ik op de kamer 2 jonge meiden uit Nederland. Weer even omschakelen naar het Nederlands. De meiden zijn begin 20en ze hebben 2 jaar geleden al vrijwilligerswerk gedaan in Guatemala (ahum zij wel dus

Frown
). Dus ze zijn al best volwassen/wijs voor hun leeftijd. En gezellig. Verder heb ik nog wat contact met 2 Franzosen waarvan de 1 erg lijkt op een acteur uit de film Love Actually (de zwager van Huge Grant), maar het is ´m toch niet. Dushet voordeel van de regen, ik heb een gezellig kletsmiddagje in het hostel.De volgende dag is het gelukkig weer droog. Ik wilde hier erg graag deltavliegen (want dat zou hier moeten kunnen), maar het is Paasweekend, dus alles zit dicht. Helaas gaat dat dus niet door.Om 15.00 uur gaan gelukkig nog wel de internetshops open zodat ik kan bellen met mijnouders. In het park is het nu wel gezellig druk, dus ben ik daar maar even heengewandeld.Door de paasdagen en de regen heb ik niet veel gedaan hier, zulke dagen zitten er nu eenmaal ook tussen, maar gelukkig niet te veel. Morgen weer verder naar de eerste grote stad sinds tijden: Cordoba.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!