marjanklokdeel2.reismee.nl

Weer terug in Cordoba

Vandaag weer lang uitgeslapen. Ik voel me moe en rusteloos. Eerst maar een klein wandelingetje maken in de buurt hier. Vorig jaar at ik hier in een klein leuk eettentje, maar die kan ik nu niet meer vinden helaas. 's Middags ga ik nog naar een feria de artesenal, een beurs met allemaal kwaliteitsproducten uit Zuid-Amerika. Ik koop maar niet te veel, want mijn tassen puilen nu al uit. Ik blijf er net te lang hangen en omdat ik ook nog eens verkeerd uitstap op de terugweg, ben ik net te laat voor de BBQ in het hostel. Gelukkig is er nog genoeg vlees over en het smaakt me erg goed.

Laatste dagje. Ik ga naar de Quebrada de Condoritos. Een mooi natuurpark waar in een canyon condors leven. Het landschap heeft wat weg van Schotland denk ik. De condors kun je zien vliegen, maar je hebt wel een verrekijker nodig om ze goed te kunnen zien. Onderweg kom ik een Franse jongen tegen, Frederic. Met hem kan ik terugrijden, want hij heeft een lease auto van de zaak (hij was hier een weekje voor zijn werk). Hij rijdt in een Volkswagen Gol zonder de 'F' want die mist hier in Argentinie. Vreemd gezicht. We hebben nog even gezellig een drankje genomen in een cafe/restaurant en daarna ga ik maar weer terug naar het hostel om mijn spullen in te pakken voor morgen. 's Nachts word ik wakker gehouden door het gesnurk van de Zuid-Afrikaanse jongen. Ik zet de ventilator maar aan, want dat scheen ook te werken op de kamer in Santiago de Chili. Door het constante geluid van de ventilator houdt ook hier het snurken van de jongen op. Het werkt dus echt (hint!)

Reacties

Reacties

miriam

Hey! Aan het liften geslagen?
Enne bedankt voor de gouden snurktip...zal ie overal werken?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!