marjanklokdeel2.reismee.nl

Tandil, tranquila

5.30 uur. Onderkoeld kom ik in Tandil aan. Gelukkig gaat op het busstation de toeristeninformatie om 06.00 uur open. Daar krijg ik van de aardige man veel informatie over Tandil, best nog veel te zien hier. Ik ga naar het door hem aanbevolen hotelletje waar ik even een uurtje op bed ga liggen, maar waar ik uiteindelijk ruim 4 uur in slaap val. Dat had ik dus kennelijk wel nodig. Maar hierdoor maar 1 middagje over voor dit plaatsje. Ik bezoek de plek met de replica steen waar jaren lang tot 1912 een rots bleef hangen. En vervolgens loop ik door het pitoreske Tandil naar het park met kasteel. Een heel mooi uitzicht daar over de stad, helemaal als het donker wordt met alle lichtjes. In een nabij gelegen ijszaak eet ik de lekkerste dulce de leche tot nu toe. Ik zou nog een dagje langer kunnen blijven, maar vind het eigenlijk ook wel mooi zo en besluit morgen verder te reizen naar mijn eindbestemming, Buenos Aires.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!