marjanklokdeel2.reismee.nl

Buenos Aires, de laatste paar dagen

Zo de laatste 2 dagen zijn ingegaan. Zodag is echt een rustdag. Uitslapen en wat wandelen over de zondagmarkt. En naturlijk nog genieten van een lekkere vleesmaaltijd met een wijntje erbij. Maandag alvast mijn tas inpakken, het past allemaal net. En 's avonds de afsluiter: la bomba de tiempo. Het is wederom weer een mooie djembe show met enthousiast publiek, echt een feeststemming. Het is de laatste show van het seizoen. Daarna is er nog een afterparty in een anderetent. Tot laat wordt er gefeest. Ik heb maar 3 uurtjes slaap over. Om 10.00 uur vertrek ik per taxi naar het vliegveld. Blij en voldaan. Wat een mooi leven heb ik toch. Volgende vakantie ga ik weer terug om nog een andergedeelte te zien: Puerto Madryn.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!