marjanklokdeel2.reismee.nl

Wederom weer terug op Argentijnse bodem, terug op het honk.

Ik was eigenlijk niet van plan om weer een reisweblog bij te houden voor deze minitrip ofwel 'gewone' vakantie van 3,5 week. Maar ach,het is toch ook wel erg leuk om te doen en bovendienkost het eigenlijk veel meer tijd om iedereen apart een email te versturen.

Zoals ik mezelfhad beloofd na het einde van mijn vorige reis: de volgende vakantie kom ik terug voor Puerto Madryn. Endat is dus nu (al). Dat Iberia de prijzen ineens liet zakken voor de vliegdata in november heeft ook wel het duwtje in deze richting gegeven moet ik eerlijk zeggen. Enige minpuntwas nu wel dat ik 10 uur wachttijd had tussen mijn vlucht van Amsterdam naar Madrid en van Madrid naar Buenos Aires. Maarvan een noodmoet je een deugd maken. Dusben ik na aankomstop het vliegveld in Madrid meteen per metro deoude binnenstad ingegaan. Ruim 6 uur heb ik daar lopen slenteren doorhet mooieoude Madrid.Mooie gebouwen, gezellige drukte en leukeeettentjes enbarretjes.Aangezien ik niet van vis houd, heb ik de paellaaan mij voorbij laten gaan en heb ik heerlijke tapa´s gegeten.Zo gingen die 10uren wel op een leuke manier voorbij. Wat hebben ze trouwenseen mooimodern en schoon metro systeem in Madrid. Was het maar in Amsterdam zo...

De vlucht van Madrid naar Buenos Aires vertrok vervolgens wel 1 uur later dan gepland, maarvoor de restheb ik redelijk kunnen slapen tijdens de vlucht. Endat was eigenlijk verrassend, want het vreemde wasdat er 2 hondjes onder de stoelen in het vliegtuig meegingen. Sinds wanneer mag dat? Gelukkig waren ze de hele vlucht stil, maar dit is toch wel een vreemde gang van zaken. Want wat nu als ze dus wel hadden gepiept of geblaft?

O ja, ikhad nog pepernoten meegenomen en wat denk je, die lusten ze hier dus ook in het hosel! Eenleuke binnenkomer vond ikzelf wel.
Morgen gaik uitzoeken hoe ik het beste in Puerto Madryn kom. Ik wilde een binnelandse vlucht boeken, maar ze zeggen hier dat het chaos is met veel vertragingen,omdat de binnenlandse vluchthaven gesloten is en nu alles over de grote internationale vluchthaven gaat. Anders wordt het toch weer een nachtbus van 20 uur. Ach ja, ik ben het ondertussen gewend...

Reacties

Reacties

Petra D

Marjan,

Wat leuk zeg geniet van je vakantie, ik zal genieten van je weblog en na je vakantie moeten we echt eens afspreken...Heel veel plezier.

''tante'' Margriet

Dag Mrjan,

Wat ben je toch ondernemend!
Fijn dat de reis goed is verlopen. Ik ga je volgen op je weblog en veel plezier!
Groetjes
''tante'' Margriet

Angela

Marjantje!! Super leuk dat je weer op reis bent. Ik lees weer gezellig met je mee!

Groetjes,
Angela

veronique

mmmmm, tapas.....
Veel plezier ginds en tot lees!

Joanne

Daar is ze hoor...weer terug op de Argentijnse bodem ! Geniet lekker van je `gewone` vakantie van slechts 3,5 week. Tot in december !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!